Menü

Gyakran ismételt kérdések

Termékek:

1) Meg lehet tekinteni valahol élőben a termékeket?

Sajnos nem. Jelenleg csak webshopként üzemelünk.

Fizetés:

2) Milyen fizetési módok vannak?

Webshopunkon fizethetsz:

  • bankkártyával, az UniCredit Bank szolgáltatásán keresztül. Visa, MasterCard és Maestro bankkártyákat tudunk elfogadni.
  • banki átutalással
  • utánvétellel

Szállítás:

3) Magyarországon belül hova szállítotok?

Az egész ország területére szállítunk.

4) Milyen szállítási költségekkel kell számolnom?

  • GLS CsomagPontra 1.500 Ft, 30.000 Ft felett az ország egész területén ingyenes, fizetési módtól függetlenül.
  • Házhozszállítással az ország egész területén 1.500 Ft + az utánvét költsége, ami a végösszegtől függően változik, melyről bővebben a "Szállítási és fizetési feltételek" című fejezetben találsz részletesebb tájékoztatást. 

5) Mennyi idő alatt szállítjátok ki a rendelésem? Ki szállítja majd a csomagom?

Készleten lévő termékeinket legkésőbb 2 munkanapon belül összekészítjük a hozzánk beérkezett megrendeléseket. Jelenleg csomagjainkat a GLS Hungary Kft. szállítja, mely gyors és biztonságos szállítást biztosít.

6) Van lehetőségem nyomon követni a csomagomat?

Igen. Minden feladott csomaghoz tartozik egy küldeményazonosító és egy link, amit a csomag feladását követően email-ben küld meg a GLS.

Csere és visszavásárlási garancia

8) Visszaküldhetem a terméket? Ha igen, mi a módja?

Természetesen. 14 napig élhetsz a visszavásárlási garanciával és ez idő alatt cserére is van lehetősége, ha a terméket eredeti állapotában és csomagolásában visszaküldöd címünkre. Ebben az esetben viszont a szállítási költséget nem áll módunkban átvállalni. Amennyiben így döntesz, kérjük, hogy e-mailben mindenképp egyeztess velünk. Ha a megrendelést elküldted és a szállítás folyamatban van, viszont közben mégis úgy döntesz, hogy elállsz a vásárlástól, úgy csak a termék árát tudjuk visszautalni, a szállítás díját nem.

A következő lépéseket kövesd:

Küldj nekünk egy e-mailt a hello@evestinahome.hu címre, hogy egyeztethessünk a teendőkről.

  1. Add fel a csomagot a következő címre:

                                  Evestina Home - IPOINT Kft.
                                  Érd, Diósdi út 4.
                                  2030

  1. Amint megérkezett a visszaküldött termék eredeti állapotában, az új csomagot feladjuk az előre leegyeztetett feltételek szerint vagy visszautaljuk a termék árát, amennyiben a visszavásárlás mellett döntöttél.

Ha a termék sérült állapotban érkezik meg hozzád, vagy bármiben mi hibáztunk, kérünk írj levelet a hello@evestinahome.hu címre és mindent megteszünk, hogy kijavítsuk a hibát. Mindent meg fogunk tenni azért, hogy a legjobb megoldást megtaláljuk az esetleges problémára.

Keresés